Hvem er vi
Hvert arrangement begynner med et spørsmål: Hvordan bringer vi folk sammen?
- Det kan være en konferanse, en festival, eller en workshop. Det som betyr mest er ikke agendaen, men følelsen folk tar med seg hjem.
Det er det vi jobber for i Tappin. Vi er Your Event Solution,en partner som rydder støyen av veien slik at du kan fokusere på det som virkelig betyr noe: mennesker som møter mennesker.
Vår visjon
Vår visjon er å være Your Event Solution
Å være plattformen arrangører stoler på for arrangementer som etterlater et inntrykk.
Vi ønsker at folk skal føle seg til stede, enten de er i rommet eller foran en skjerm.
Vårt oppdrag
Å innovere løsninger somkobler mennesker og kunnskap globalt.
Å tilby en samlet plattform for arrangementshåndtering som lar arrangører planlegge med trygghet, engasjere med hensikt og vokse gjennom data.
Møt oss
Vi er produktfolk, produsenter og problemløsere.
Vi har stått backstage, og vi har bemannet helpdesken.
Vi kjenner følelsen når dørene åpnes og den første gjesten kommer inn.
Det er derfor vi bygde Tappin Your Event Solution
-
Ingunn dahl-engh
CEO
-
Ingar Hagen
Senior Business Advisor
-
My Kieu Huynh
Customer Success Director
-
Amr Ellafy
Lead Developer
-
Andre Myhren
Senior Account Manager
-
Monika Shrestha
Product Success Director / Senior UX
-
Robin Bucad Villanueva
Full Stack Developer
-
Pauline Grundvig Dahl
Project Coordinator
-
Sondre Skaug Bjørnebekk
Board member
-
Kjersti Jamne
Board member
-
Alf Lande
Board Member
-
Vipin Moharir
Board Member
Tappins historie
Etablert
15. november 2012
Tappin AS blir etablert av Ingar Hagen, Tor Østensen og Per Kaarby
Første event
18. september 2013
Tappin gjør sin første levering av mobil event app til Virkes Handelskonfaransen. Senere på høsten leverer vi også til Virke Konferansen og Difi Konferansen.
Ny daglig leder
13. januar 2015
Tor Østensen tar over stafettpinnen som daglig leder i Tappin etter Ingar Hagen som fra nå av skal konsentrere seg om produktutvikling i selskapet.
Ny styreleder
27. juni 2016
Johs Jamne
Covid pandemi
12. mars 2020
Covid pandemien når Norge og hele landet stenges ned. Det er dramatiske tider for Tappin med 100% avbestilling av leveringer. I samarbeid bestemmer gründerene Ingar Hagen og Tor Østensen seg for å satse alt på og gjennomføre en planlagt oppdatering av systemet til også og kunne levere heldigitale eventer. Vi satser alt vi har på dette kortet da det raskt blir klart at en pandemi ikke vil gå over på noen uker. De ansatte i Tappin leverer en utrolig innsats utover våren og vi får på plass løsningen allerede etter 2 måneder.
Ingunn Dahl-Engh ansettes
1. mai 2020
Tappin ansetter Ingunn Dahl-Engh som ny daglig leder. Tor Østensen trapper ned sitt daglige arbeid i Tappin og blir sittende i styret.
Første heldigitale event
20. mai 2020
Vi leverer vårt første heldigitale event allerede 2 måneder etter nedstegningen av Norge. Flere digitale eventer følger fortløpende utover høsten, og 2020 blir Tappins beste år så langt.
Selskapet vokser og dobler antall ansatte og prosjekter
16. november 2020
Oppkjøp av Mingl AS
20. oktober 2021
Vekst med 110 antall leveranser – totalt antall prosjekter 260
31. desember 2021
TGC Capital Partners investerte i Tappin
15. august 2025
Tappin AS
Drammensveien 288
0283 Oslo
Norway