fbpx
Hopp til innholdet

Om Tappin

Vår visjon

Ledende på digitale løsninger for events

Tappin skal være ledende på digitale løsninger for events og nettverksbygging. Dette betyr overgå våre interne og kunders forventninger hver eneste dag, samtidig som vi jobber fokusert etter vår misjon, samtidig leve etter verdiene våre.

Vår misjon

Innovere digital løsning som knytter mennesker og kunnskap sammen globalt

Dette betyr for oss å tenke stort, tørre å prøve nye ting da vi ser de digitale mulighetene å knytte mennesker og kunnskap sammen globalt er har et stort potensiale som er langt fra nådd.

Profesjonelle

For oss betyr det å være profesjonelle at vi til enhver tid opptrer profesjonelt og transparent overfor våre kunder og partnere, og leverer til gull hver eneste gang. Vår kultur er etablert etter 100% ansvar prinsippet, feedback og gode holdninger.

Innovative

Innovasjon er kjernen i det Tappin gjør i det daglige. Vi skal alltid være i forkant og vi oppfordrer alle ansatte til å utnytte tiden til å være innovative. For oss er «ingen ide er dårlig» noe vi lever etter hver dag.

Fleksible

Med kunder som har et svært variert behov er det viktig for oss å være fleksible til enhver tid. Dette gjenspeiler seg også i hvordan Tappin tar vare på de ansatte. Hos oss er fleksibilitet i arbeidssted og tid viktige verdier som skaper motiverte ansatte.

Tappins historie

Etablert

15. november 2012

Tappin AS blir etablert av Ingar Hagen, Tor Østensen og Per Kaarby

Første event

18. september 2013

Tappin gjør sin første levering av mobil event app til Virkes Handelskonfaransen. Senere på høsten leverer vi også til Virke Konferansen og Difi Konferansen.

Ny daglig leder

13. januar 2015

Tor Østensen tar over stafettpinnen som daglig leder i Tappin etter Ingar Hagen som fra nå av skal konsentrere seg om produktutvikling i selskapet.

Ny styreleder

27. juni 2016

Johs Jamne

Covid pandemi

12. mars 2020

Covid pandemien når Norge og hele landet stenges ned. Det er dramatiske tider for Tappin med 100% avbestilling av leveringer. I samarbeid bestemmer gründerene Ingar Hagen og Tor Østensen seg for å satse alt på og gjennomføre en planlagt oppdatering av systemet til også og kunne levere heldigitale eventer. Vi satser alt vi har på dette kortet da det raskt blir klart at en pandemi ikke vil gå over på noen uker. De ansatte i Tappin leverer en utrolig innsats utover våren og vi får på plass løsningen allerede etter 2 måneder.

Ingunn Dahl-Engh ansettes

1. mai 2020

Tappin ansetter Ingunn Dahl-Engh som ny daglig leder. Tor Østensen trapper ned sitt daglige arbeid i Tappin og blir sittende i styret.

Første heldigitale event

20. mai 2020

Vi leverer vårt første heldigitale event allerede 2 måneder etter nedstegningen av Norge. Flere digitale eventer følger fortløpende utover høsten, og 2020 blir Tappins beste år så langt.

Selskapet vokser og dobler antall ansatte og prosjekter

16. november 2020

Oppkjøp av Mingl AS

20. oktober 2021

Vekst med 110 antall leveranser – totalt antall prosjekter 260

31. desember 2021