Sponsor- og Eventforeningen er en interesseorganisasjon for sponsorer, sponsorobjekter, forbund, festivaler, sivilsamfunn, eventselskap, messeselskap, byråer.
Med over 200 medlemmer fra næringsliv, idrett, kultur, sivilsamfunn og byråer innen sponsing og event samles alle på den årlige Sponsor og eventprisen, som er den prestisjefylte prisutdelingen innen bransjen. Prisene som deles ut i forskjellige kategorier er en anerkjennelse av dokumentert, målrettet, strategisk og nyskapende arbeid ved bruk av sponsing eller event som kommersielt virkemiddel.
Tappin er Sponsor- og Eventforeningens partner og sikrer en sømløs påmelding av samtlige deltakere, kommunikasjon i form sms i forkant av arrangement med tilgang til event appen slik at alle deltakere enkelt ha tilgang til billetten sin og ha all viktig informasjon for hånden som oppmøtested, programmet for dagen, oversikt og informasjon om foredragsholderne, partnerne og ikke minst delta og stemme på årets Bransjepris!!
Tappins spisskompetanse stilte i juryen
Uavhengig av om du organiserer et lite eller stort arrangement kan Tappin bidra til hvordan du optimalt bør bruke en event management løsning for et smidig arrangement både for deg som arrangør og også for dine deltakere.
Tappin er en leverandør av digitale løsninger for event og er anerkjent for sin evne til å skape engasjerende og innovative løsninger for sine kunder, og være en solid rådgivningspartner. Selskapet tilbyr et bredt utvalg av digitale løsninger som inkluderer alt fra nettbaserte eventplattformer, mobile applikasjoner og interaktive verktøy for deling av innhold og hjelper gjerne med sin spisskompetanse på hvilke løsninger som kan passe til ditt arrangement.
Tappin har utviklet en egen plattform for virtuelle og hybride eventer, noe som gjør dem til en leder innen denne kategorien. Plattformen gir brukerne en rekke funksjoner som gjør det enklere å organisere og delta på fysiske, virtuelle og hybride eventer, inkludert interaktive verktøy for deling av innhold og nettverksbygging.
Med denne spisskompetansen og erfaring i markedet var Tappin med Ingar Hagen, CPO og Gründer av Tappin representert i Juryen.
Sømløs deltakeropplevelse og solid bistand for Sponsor og Eventforeningen
I dag er nærmest et krav og en forventing av samtlige deltakere å enkelt kunne ha all informasjon et sted med en sømløs dialog fra organisator til deltaker når man møtes til et fysisk arrangement. All informasjon var digitalt, med både program og bordplassering som er en viktig faktor med tanke på bærekraft.
Dette ble løst med Tappins plattform hvor invitasjon og påmelding til arrangementet ble sendt ut en god stund før arrangementet.
Kommunikasjon i form av sms ble sendt til alle deltakerne hvor de fikk tilgang til eventappen med all informasjon de hadde behov for.
Sponsor og Eventforeningen valgte følgende funksjoner for sitt arrangement:
- Billett med enkelt og rask QR scanning ved ankomst
- Sms kommunikasjon før, under og etter arrangementet
- Informasjon om hvor og når deltakerne skulle møte
- Programmet for dagen med parallelle sesjoner
- Alle samarbeidspartnere ble presentert med mulighet å kontakte hver enkelt sponsor
- Avstemning av Året bransjepris var satt opp event appen
- Oversikt over samtlige deltakere med mulighet for chat
- Felles timeline med chat mulighet for alle
- Bordplassering til middagen
Tappin har et sterkt fokus på kundeservice og har en dedikert kundesupportavdeling som var tilgjengelig for å sikre en hyggelig velkomst og god flyt når billetten skulle skannes.
Dette muliggjorde at Sponsor og eventforeningen kunne ha full fokus på sine gjester da logistikkflyten var godt ivaretatt av Tappin.
Samarbeidet
Vi har hatt en fantastisk samarbeidspartner i Tappin. De har vært utrolig imøtekommende og har stilt opp, selv når vi har hatt behov for assistanse på kort varsel. Deres servicementalitet er imponerende, og vi setter stor pris på deres tilgjengelighet til alle tider av døgnet. Tappin har spilt en viktig rolle i å gjøre denne dagen uforglemmelig for oss!» Uttaler Bodil Berggren og Tina Rusten fornøyd, på vegne av Sponsor- og Eventforeningen.