fbpx
Hopp til innholdet

Quality Norway løfter inkludering til nye høyder med Tappsins event app

    Hvordan løfte inkludering til nye høyder, og sikre at alle blir inkludert på konferansene?  Hvordan skape en sømløs dialog både før, under og etter arrangementet? Hvilke tiltak gjennomfører  Quality Norway via Tappin for å positivt bidra til miljøet og å nå sine bærekraftsmål?

    I en verden hvor teknologi og digital innovasjon kontinuerlig endrer hvordan vi arrangerer og opplever events, har Quality Norway tatt steget fullt ut ved å implementere Tappin. Denne integrasjonen har forbedret deres kurs og konferansevirksomhet.

    Quality Norway, Samspillkonferansen 2023. Foto: Jesper Malthus-Andersen
    Quality Norway, Samspillkonferansen 2023. Foto: Jesper Malthus-Andersen

    Større interaktivitet og engasjement

    Tappins eventapp har gitt Quality Norway en ny måte å engasjere publikum på under konferansene sine.

    «Appen gir oss større kontroll på spørsmål fra salen. Nå mottar vi mange flere og varierte spørsmål fra deltakerne, noe som forbedrer vår tidsstyring i forhold til hva som skal besvares i plenum og de som skal håndteres via appen,»

    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.
    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.

    Dette fører til mer dynamiske sesjoner og sikrer at både publikum og talere kan ha en mer målrettet og verdifull dialog.

    Miljøvennlige og oppdaterte programmer

    Overgangen til en eventapp har også medført store miljøfordeler.

    «Tidligere var programmet kun tilgjengelig på trykt papir, men med appen kan vi nå tilby et alltid oppdatert program direkte til deltakerne. Dette sparer både tid og miljø,»

    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.
    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.

    Denne endringen understreker Quality Norways forpliktelse til bærekraft, samtidig som det gir deltakere øyeblikkelig tilgang til den nyeste informasjonen.

    Verdien for





    Interaktivitet: Økt engasjement og kontroll over dialogen i konferanser.



    Miljøvennlighet: Redusert papirbruk og alltid oppdaterte digitale programmer.



    Tilgjengelighet: Enkel nedlasting og tilgang til konferansematerialer.



    Nettverksbygging: Forbedrede muligheter for kontakt og samarbeid blant deltakere.



    Kommunikasjon: Effektiv håndtering av nødvendige kommunikasjonsendringer.




    Gjennom Tappins digitale løsninger har Quality Norway ikke bare forbedret opplevelsen for konferansedeltakere, men også styrket sin egen drift og sitt omdømme som en fremtidsrettet utdanningsleverandør. Dette samarbeidet markerer et viktig skritt mot en mer integrert og bærekraftig fremtid for eventbransjen.





    Quality Norway sin app for Samspillkonferansen 2023

    Lett Tilgang til Ressurser

    En annen viktig fordel med Tappins løsning er hvordan den forbedrer tilgjengeligheten av materialer.

    «Vi legger nå ut alle presentasjonene til foreleserne direkte i appen, slik at deltakerne enkelt kan laste dem ned til sin mobil,»

    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.
    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.

    Dette fjerner behovet for fysiske kopier og gjør det enklere for deltakere å samle og beholde informasjon.

    Forbedret nettverksbygging

    Muligheten for å bygge nettverk har alltid vært en hjørnestein i konferanseopplevelser, og her har Tappin også introdusert betydelige forbedringer.

    «Nettverksbygging er veldig viktig på våre konferanser, og muligheten for at deltakerne kan kontakte hverandre direkte via appen er utrolig verdifull,»

    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.
    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.

    Dette fremmer samarbeid og kontaktbygging på tvers av fagfelt og industrier.

    Quality Norway, Samspillkonferansen 2023. Foto: Jesper Malthus-Andersen
    Quality Norway, Samspillkonferansen 2023. Foto: Jesper Malthus-Andersen

    Umiddelbare oppdateringer via SMS

    Endelig er Tappins app essensiell for kommunikasjon.

    «Et betydelig fortrinn med appen er at vi raskt kan sende ut SMS ved eventuelle viktige endringer under konferansen,»

    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.
    MONICA H. GRØNLI, MARKEDSSJEF, Quality Norway.

    Dette sikrer at alle deltakere holder seg informerte om endringer i sanntid, noe som er kritisk for store arrangementer.

    Kontakt oss

    Book en demo